2014

Det hele startede med sukkerposer

Med et evigt iværksættergen ulmende i os, startede vi Ditlogo i 2014 med den tanke, at tilbyde danskerne flotte sukkerposer med eget logo. Ja selv om det var en fantastisk ide og sukkerstiks blev modtaget med stor glæde hos vores kunder viste det sig, at det ikke var nok. 

Danskere drikker i gennemsnit 3-4 kopper kaffe dagligt, og er det fjerde mest kaffedrikkende folk i verden. 86 % af de danske mænd og 76 % af de danske kvinder drikker kaffe” Kilde: sundhed.dk

WAUUUU, der så vi dollar tegn i øjnene!

En lille forglemmelse var, at selvom kaffeforbrug i Danmark var og er meget stor så er forbruget af sukker meget lille i forhold til lande syd for grænsen. Det er nok fordi vi er et folkefærd som er meget sød i forvejen ;). Men selv om forbruget af sukker ikke er så stor, er vores sukkerstiks med logo fortsat fantastisk billige og en meget smart måde at promovere sin virksomhed på.

2015

VI MÅTTE VIDERE og i TANKE BOKS

Vi kommer selv fra detail- og cafebranchen og vi syntes altid, at standard emballage man dengang kunne få enten ikke var særlig pæn og uden sjæl eller også passede kvaliteten ikke med prisen.

 

2015
SALG AF EMBALLAGE MED LOGO BEGYNDTE

Eftersom sukkerposer handlede om indpakning var det oplagt at begynde at bevæge os til andre former for konkurrencedygtig emballage og indpakning med eget logo i god kvalitet til vores kunder.

Mulighed for, at være meget mere synlige på de sociale medier samt stigende konkurrence i brancherne gjorde, at det var på tide at gøre noget ved indpakningen til de kunder der ønsker at promovere sin navn og brand på en bedst mulig måde. Vores mål fra dag et har været, at emballage skulle være pæn, i god kvalitet, præsentere og promovere produktet og virksomheden godt og samtidig ikke koste noget. Tja, det sidste kan vi ikke helt opfylde men vi er ret sikre på, at vi har en af Danmarks bedste priser, produkter og service på emballage og indpakning med tryk.

Sådan startede vores emballage eventyr og siden er vi fulgt med i tendenser, stigende behov for bæredygtige og miljørigtige produkter, ændrede behov og ønsker hos vores kunder samt stigende take away i madbranchen som bliver mere og mere populær og er kommet for at blive. 

2018
FORBUD MOD PLASTIKPOSER og
KRAV OM 4 kr POSEN

Nu måtte vi i tanke boks igen og hjælpen denne gang kom hurtigt fra kunderne.

2018
KUNDERNE ØNSKEDE MERE FRA OS SÅ KOM
TRYKSAGER OG SKILTE

Med tiden var det ikke nok for vores kunder at have eget logo på emballage. Emballagen skulle suppleres med flotte tryksager og skilte som matchede hinanden. Og da vi dengang var en del af et reklamebureau var det igen oplagt at udvide lidt og tilbyde kunderne også den del.

2019
CORONA (den snak springer vi over)
NU SKULLE DET HELE VÆRE ONLINE OG
DIGITALT, FACEBOOK, INSTAGRAM OG WEB

Ja vi er kendt for at lytte til vores kunder og er altid parate til at følge med de nyeste trends. Denne gang var det desværre ikke en trend eller kundeønske men den barske virkelighed med navn CORONA. Minimal social kontakt, restaurant nedlukninger, stærkt reduceret brug af trykte medier gjorde, at der var kun en vej vi skulle gå og det var ONLINE VEJEN. Ja vi måtte hoppe på den, det evige iværksættergen kunne ikke andet.

2020
ONLINE MARKETING
FACEBOOK & INSTAGRAM BLEV EN “NY NORMAL”

Vi måtte I arbejdstøjet og tillære os ny viden om den digitale verden. Vi lærte hurtigt og ja vi må sige, at vi er blever ret gode til det. Beskedent sagt – vi ligger trods alt i Vestjylland i Esbjerg.

Udviklingen gjorde at det ikke er nok at have flot emballage med logo, flyer eller lysskilt. Der er også behov for at kune gøre sig synlige på nettet og på sociale medier. Og ja vi måtte tilbyde vores kunder også hjælp til disse services.

2022
HVOR ER VI SÅ HENNE I 2022 ?

Idag kan vi med stolthed sige, at vi kan tilbyde vores kunder en meget bred spektrum af produkter som er emballage med logo, tryksager, skilte, reklameartikler og digital support med Facebook, instagram og flot web design.

Det er virkelig spændende at kigge tilbage og se hvor meget vi har flyttet os.
Hvis vi kunne så kan du også

“The secret of change is to focus all your energy not on fighting the old but on building the new.”
— Socrates, father of Western philosophy

Markedet er i konstant bevægelse og evne til at kunne tilpasse sig kundernens behov er nøgleordet.
Vi vil med glæde ønske at dele vores viden og ekspertise og tilbyde dig vores produkter eller ydelser.
Du er ALTID velkommen til at kontakte os og få en lille snak. Vores gode råd er altid gratis og vi servere altid vores kafe med sukkerposer med DITLOGO.DKs logo, hvis vejen skulle bringe dig forbi vores kontor.

+ 0
Projekter
+ 0
Glæde kunder
+ 0
Sendte mails
+ 0
Kaffe kopper